środa, 15 kwietnia 2020

7 PROSTYCH POMYSŁÓW NA SZYBKIE ODŚWIEŻENIE MIESZKANIA



Czas w domu… czas, by mieszkać piękniej… czas, by stworzyć w naszej przestrzeni nasz cudowny świat, by dać radę i mieć siły na kolejne dni, nim wrócimy do normalności.


Przyszła wiosna i zagląda do nas zza ona, czai się na każdym kroku, a my zostajemy jak na złość w domu. Jeśli nie możemy z niej korzystać w pełni, zaprośmy ją do naszego domu, pozwólmy się jej rozgościć wewnątrz naszych 4 ścian. 
Dodajmy kilka prostych dekoracji, ocieplmy wnętrze i od razu poczujemy się o wiele lepiej.


Miałam dużo przyjemności przygotowując dla Was tych kilka prostych zabiegów, które nam w tym bardzo pomogą!

A wiec zaczynamy! Oto moja szczęśliwa 7!



1. Świeże kwiaty


Jakże prosta metoda, a jaka efektowna! To chyba jedna z najprostszych, by nasza przestrzeń nabrała życia! 

Moje ulubione o tej porze – białe tulipany - zamówiłam bezpośrednio z dostawa do domu, wspierając tym sposobem lokalnych dostawców. 
Wy możecie kupić te, które lubicie najbardziej, wybór jest teraz ogromny! Mogą być też doniczkowe, które postoją na pewno dłużej i dłużej będą cieszyły Wasze oko!



A tu mój urodzinowy bukiet złożony m.in. z uroczych białych jaskrów, najpiekniejszy jaki chyba do tej pory otrzymałam!



2. Idź na „sztuczne skróty”


Jeśli z jakiś powodów nie macie dostępu do świeżych kwiatów, to wykorzystanie w tym okresie tych sztucznych będzie strzałem w przysłowiową dziesiątkę! 

Jestem pod ogromnym wrażeniem, jakiej jakości potrafią być teraz te sztuczne kwiaty. Niektóre z nich są naprawdę nie do odróżnienia od tych prawdziwych. Wiec czemu z tego nie skorzystać?! 

Mimo, że preferuję jednak te świeże, to nie będę ukrywała, że znajdziecie u mnie w domu kilka sztucznych, pięknie wyglądających bukietów w wazonikach.








3. Reorganizacja-odśwież swoje wnętrze



Wprowadzenie świeżości we wnętrze na nowy sezon jest bardzo proste, gdyż wystarczą np. nowe dekoracje na stoliku kawowym, półkach do ekspozycji, blacie kuchennym… itd.



Nawet cos prostego jak piękny obrus, czy tez poprzestawianie różnych bibelotów wprowadzi nowy powiew świeżości! Gwarantuję Wam to!






4. Przemeblowanie


To chyba jeden z prostszych zabiegów na to, by poczuć się jak w całkiem innym miejscu! Jeśli tylko macie takie możliwości to bardzo zachęcam! Kosztuje to tylko kilka minut, no może kilkanaście, a efekt będzie ogromny! 

Pamiętajcie, by też wcześniej wymierzyć sobie metrem, czy dane rozwiązanie będzie miało racje bytu, by uniknąć niepotrzebnego jeżdżenia meblami po domu ;)







5. Nowy akcent kolorystyczny


Ja zawsze na nowy sezon, wymieniam poduszki, w tym roku na wiosnę postawiłam na pastelowy róż. To ogromnie rozjaśniło mój salon, wprowadziło trochę kobiecości i życia. 
Do tego kilka elementów jako dodatki jak np. nowe serwetki, obrazki na ścianę w tej kolorystyce i jest o wiele piękniej!





6. Ramy w nowej odsłonie


To też jeden z najprostszych pomysłów na odświeżenie swojego mieszkania na nowy sezon! Nowa grafika zrobi ogromną różnicę! Możecie skupić się na nowych plakatach bądź też na nowych zdjęciach do Waszych ram na ścianie, czy to stojących to tu to tam...

Sama, jak wiecie, często organizuję takie akcje na darmowe rozsyłanie sezonowych plakatów na moim Instagramie, które tak bardzo lubicie! Np. na okres świąt w tym roku udało mi się stworzyć bardzo słodkiego króliczka w technice line-art, który gościł u wielu z Was na te święta, z czego cieszę się ogromnie!





7. Wiosna w sypialni



Wiosna to okres kiedy wszystko się budzi do życia. To tez wspaniały czas na zakup nowej pościli, a tej spranej wyrzucenie bez wyrzutów sumienia do kosza. 

W tym momencie możemy też zmienić nasze ciężkie, ciepłe narzuty i koce na lżejsze narzutki na łóżko. Od razu zrobi się w sypialni jakby lżej!







Mam nadzieję, że tych prostych 7 pomysłów zainspiruje Was do zmian w Waszych wnętrzach i, że dzięki temu poczujecie się jak w nowym miejscu!

Bawmy się tym, by sprawiać sobie i swoim najbliższym w ten sposób choć odrobinę radości!



Trzymajcie się w zdrowiu!







1 komentarz :