środa, 13 lutego 2013

14sty luty kontra 16 luty



Walentynki


ciekawi mnie czy obchodzicie to święto i co o nim myślicie?

Ja raczej w ten dzień nie świętuje, ale to nie dlatego ze nie lubię, czy go nie uznaję. Przyczyna jest całkiem inna. Tak się ułożyło moje życie ze to 16 luty zastąpił mi to święto, a dlaczego? Otóż tego dnia odnalazłam swoją polówkę jabłka i to ten dzień jest dla mnie bardzo ważny.

Kochani w tym roku mija już 12 lat od kiedy spotkałam mojego M. na drodze życia. Czas płynie tak szybko!

Dlatego na 16 lutego (jak dobrze,że wypada w sobotę!!!) planujemy zorganizować sobie jakiś miły wieczór tylko we dwoje.

Ale żeby ten 14 nie przeleciała tak bez entuzjazmu, udało mi się kupić coś co w miły sposób umili nam choć kilka chwil. Kupiłam na tą okazję herbatę walentynkową z przesłodkimi serduszkami. Jeszcze jej nie próbowałam, dam znać po degustacji :P

Świętującym jutro życzę dużo MIŁOŚCI!!!









Brak komentarzy :

Prześlij komentarz