niedziela, 24 lutego 2013

Witajcie!


jak Wam minął ten tydzień?

Mi bardzo szybko. Niestety bardzo dużo pracowała, co sprawiło, że czas ucieka jak oszalały i brak jest takich chwil, by móc trochę się wyciszyć.

Już męczy mnie ta zima i naprawdę bardzo już tęsknie za wiosną.

Dziś u mnie odwilż. Kapie ze wszystkiego i wszędzie jest bardzo mokro.




No jakoś w domu chciałam ożywić ten czas i kupiłam kwiatuszka by choć trochę dodał nadziei, że już niedługo będzie wszystko budziło się do życia.





Dla zrelaksowania się po całym tygodniu ciężkiej pracy wybrałam się do IKEI. I to był strzał w 10 bo udało mi się kupić z 40% zniżka wymarzoną toaletkę do sypialni :) Prosta forma, funkcjonalna. To jest to! Teraz tylko będę musiała dobrać do niej jakieś lustro.





6 komentarzy :

  1. Cieszę się , że mnie odwiedzasz, też będę do Ciebie wpadała.
    Och sople, pięknie wyglądają, ale już nich się topią, wiosno , gdzie jesteś !!!!
    Zazdroszczę bliskości Ikei, ja mam tak daleko,... wydałabym majątek !!!!!!
    Toaletka fajna, prosta, biała, może też być konsolą. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna ta toaletka, też o takiej marzę
    Przeszkadza mi tylko, że nie ma innej palety kolorystycznej, chociażby brązu....
    ja takiej właśnie poszukuję

    u mnie na parapecie też kwitną kwiatki, żeby obudzić w nas trochę życia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Madziu w moim gronie, i gratuluję zakupu:-))) Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, jak dla mnie zupełnie na TAK ! Z daleka widac jak wiele staran wkladasz w to zeby milo sie czytalo. Pozdrawiam i oby tak dalej !
    Kilkam OBSERWUJ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moje cebulki też już wypuściły, a toaletka jest doskonała .

    OdpowiedzUsuń