czwartek, 31 stycznia 2013

bioderma, pudrowe balerinki i piękne słońce

Witajcie!

Dziś miałam urlop z powodu załatwiania kilku urzędowych spraw. Musiałam je załatwić rano, więc niestety nie miałam możliwości dłużej poleniuchować w łóżku.

Pogoda dziś naprawdę dopisała! Choć wszędzie było mokro to pięknie świecące słoneczko wszystko wynagradzało. Można było nawet poczuć w powietrzu malutkimi krokami zbliżającą się wiosnę. Ja już bardzo za nią tęsknie. Przyznam, że męczą mnie już te kozaki, kurtki, szaliki...

Znalazłam też chwilę na małe zakupy.

Kupiłam mój ukochany płyn micelarny z biodermy. Znów udało mi się trafić na promocję 2 w cenie 1. Postanowiłam wypróbować też żel ze świetlikiem z Flosleku. Moje oczy obecnie bardzo się męczą ze względu na długą pracę przy komputerze. Mam nadzieję, że ten żel przyniesie im ukojenie!
No i dostałam kilka próbek na wypróbowanie :)






A przez przypadek trafiłam na bardzo ładne balerinki w kolorze pudrowego różu, wiec postanowiłam poprawić sobie humor i je zakupić. Przydadzą się wiosną i latem.







Teraz jeszcze chwila relaksu na youtube i muszę się brać za gotowanie zupy z pora!



Miłego wieczoru Kochani!!!


1 komentarz :