sobota, 29 marca 2014

Niekończąca się opowieść - BALKON

Witajcie!

Pisałam o nim w tamtym roku (skrzynia do siedzenia - klik, półka na kwiaty - klik), napiszę i w tym, ze względu na to, że nadal nie jest w pełni skończony.

Fotele już kupiłam w tamtym roku w JYSKu.

W tym roku marzę o stole do nich.

Po głowie chodzi mi w kółko stół z IKEI - ÄPPLARÖ. Jest bardzo funkcjonalny - bo posiada
2 składane dodatkowe blaty pozwalają dopasować wielkość stołu do własnych potrzeb. Zresztą, co ja Wam będę tłumaczyła.

Zobaczcie mojego faworyta sami:




Jak Wam się podoba? Może ktoś z Was go posiada i mógłby się podzielić swoja opinią na jego temat?

Życzę Wszystkim miłego i słonecznego wiosennego weekendu!!!






3 komentarze :

  1. Mam ten stół i dwa krzesła do niego - rewelacja!!! Polecam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam ale bardzo mi się podoba,zwłaszcza jego funkcjonalność :)

    OdpowiedzUsuń