wtorek, 31 grudnia 2013

PREZENTY ŚWIĄTECZNE

Witjacie Kochani jeszcze w Starym Roku!

Dziś trochę się poprzechwalam, gdyż pokaże moje prezenty, jakie dostalam pod choinkę. Ja bardzo lubię przeglądać tego typu posty. A Wy? Taka ze mnie ciekawska istotka. 

Ale przechodzę już do rzeczy.

*2 nowe perfumki do mojej kolekcji:

  • COCO CHANEL - MADEMOISELLE
  • VERSACE - BRIGHT CRISTAL



*nowa piżamka




*alkoholowe niebo w gębie oraz mała paczuszka z kosmetykami z Niemiec







Chyba byłam grzeczna bo prezenty bardzo mnie ucieszyły :))))))









3 komentarze :

  1. Widzę, że Mikołaj był hojny w tym roku :)
    Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego 2014 Roku :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty ! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prezenty! Perfumę Mademoiselle też uwielbiam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń