środa, 2 grudnia 2020

JAK ZROBIĆ BOMBKI Z PAPIERU?



Część z Was wie, że uwielbiam wszelakie prace DIY. 

W tym roku, na święta Bożego Narodzenia postanowiłam pokombinować co nieco.

 


Bardzo spodobały mi się dostępne na stronie HM HOME papierowe bombki, które wyprzedały się w mgnieniu oka. Czekałam na ponowne ich pojawienie się na stronie, niestety bezskutecznie.

Wtedy stwierdziłam, że spróbuję takowe cacka przygotować sama.

Udało się z całkiem fajnym efektem, którym chciałam się z Wami podzielić, bo być może i Wy spróbujecie je zrobić w zaciszu domowym.

 


A więc zaczynamy!

 

Potrzebne będą:

- kolorowe kartki ze zwykłego bloku lub kupowane na sztuki, ja użyłam takich o gramaturze 80g/m2, żeby ładnie się formowały i nie były za twarde

- nożyczki

- klej do papieru lub w pistolecie na gorąco

- cyrkiel lub coś w kształcie okręgu do odrysowania kółek

- ołówek

  



Wykonanie:

  1. Wycinamy 13 takich samych kółeczek z papieru (średnica taka, jakiej wielkości chcemy mieć bombkę, u mnie 8 cm)
  2. Każde kółko składamy na pół.
  3. Zaczynamy klejenie – wierzch kółka kleimy paskiem mniej więcej na środku, na to nakładamy drugie złożone kółeczko.
  4. We wnętrzu kółeczka wykonujemy 2 linie klejem mniej więcej po ¼ od obrzeża kółeczka
  5. Tutaj dokładnie zaznaczyłam linię kleju i na wierzchu i wewnątrz kółeczka. Tak sklejamy wszystkie kołeczka ze sobą.
  6. Delikatnie rozkładamy i formujemy rozetę.
  7. Sklejamy końce wszystkich kółeczek klejem.
  8. Ostatnie klejenie to dopasowanie 2 pozostałych wierzchów kółeczek, które sklejamy jak inne wierzchy - w połowie.
  9. Gotowe!

jak zrobic bombki z papieru  

 

Proste a jakże efektowne! Gotowe banieczki możemy powiesić na choince, stworzyć całą kolekcję o różnej wielkości i porozstawiać w grupki, najlepiej w ilości 3 lub 5.

 


Miłego tworzenia! Dajcie znać, czy udało się Wam je wykonać!






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz