sobota, 5 grudnia 2020

JAK UDEKOROWAĆ STÓŁ NA ŚWIĘTA?

Nie wiem jak na was ale na mnie obecna sytuacja wzmaga chęć otaczania się pięknymi przedmiotami.

W tym roku pierwszy raz Święta Bożego Narodzenia spędzę tylko z moim M. w naszym mieszkaniu.

Mimo, że we dwoje, to chcemy te święta spędzić w jak najbardziej uroczysty i ciepły dla nas sposób, abyśmy jak najmniej odczuli brak naszych najbliższych.

Dziś chciałabym Wam przedstawić trzy aranżacje stołu wigilijnego, których wspólnym elementem są czekoladki Ferrero Rocher.

1. Papierowe, ażurowe płatki śniegu 


W tej aranżacji głównym elementem są białe, ażurowe płatki śniegu, które wykonałam samodzielnie z papieru. 
Na środku każdej z nich umieściłam czekoladki, a pod spodem natomiast, dla kontrastu, szare lniane serwetki. 



Całość uzupełniają również dwa zielone wianki wykonane z gałązek tui. 




Wnętrza filiżanek udekorowałam finezyjnie gałązkami świerku i czekoladką. 



Na stole nie zabrakło również porozstawionych małych świeczek oraz łańcucha światełek, które pięknie podbijają kolory całej aranżacji, przez co staje się bardzo elegancka i zarazem wykwintna. Puste miejsca na stole uzupełniłam czekoladkami oraz gałązkami dodając przez to smaku i wrażenia splendoru.




2. Foremki do wykrawywania ciasteczek


Głównym punktem tej aranżacji stały się gałązki świerku wraz ze zwykłymi foremki do wykrawania pierniczków, w środku z czekoladką. 


W centralnym miejscu stołu ustawiłam piramidę czekoladek Ferrero Rocher w formie choinki. 


Całość aranżacji została również dopieszczona dekoracyjnymi, srebrnymi choineczkami porozstawionymi na stole, jak również umieszczonymi we wnętrzach białych filiżanek. 


I w tym przypadku pojawił się łańcuch świetlny poprowadzony wzdłuż stołu, co powoduje, że cała kompozycja została pięknie doświetlona i stała się bardzo wyjątkowa.



3. Choinka z papieru


W tym przypadku talerze zostały ozdobione za pomocą papierowych choinek z dodatkiem zielonych gałązek oraz białych kuleczek. Na czubku każdej choinki pojawiła się czekoladka Ferrero Rocher zastępując złotą gwiazdkę. 


I tym razem czekoladki zostały ułożone na talerzyku w formie choinki, lecz na płasko tworząc ciekawą dekorację stołu. 


Całość aranżacji została uatrakcyjniona poprzez papierowe bombki wykonane z papieru, w dwóch wersjach kolorystycznych - białej oraz ciemno beżowej, które umieściłam również we wnętrzach filiżanek. 


Nieregularnie rozmieszczone pojedyncze gałązki świerku dodały aranżacji lekkości. I tym razem oczywiście nie mogło zabraknąć łańcucha świetlnego oraz kilku świec. Całość cechuje się magicznym urokiem oraz wyrafinowanym charakterem.

Mam nadzieję że te trzy wersje przypadną Wam do gustu i zainspirują do dekoracji własnych stołów wigilijnych w te święta. Ja uważam, że każda z nich jest wyjątkowa, a zarazem prosta w wykonaniu.

Dajcie proszę znać, która z nich przemawia do was najbardziej?




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz