niedziela, 3 marca 2013

weekendowe migawki

Witajcie w dniu z dużą liczbą trójek bo 03.03.2013!!!

Jak Wam minął weekend?

U mnie jak zwykle zaczął się porządkami. Pomógł mi mój M. wiec poszło w miarę szybko.




Pogoda dopisywała więc z ochotą pojechaliśmy na zakupy. 



Nie obyło się też bez przyglądnięcia się kolekcji wiosennej w sklepach obuwniczych. W domu na spokojnie oglądałam sobie ofertę CCC. Bardzo lubię buty LASOCKIEGO bo jeszcze żadna para mnie nie zawiodła a kozaki zimowe nosze już 6 rok!!! Poniżej zamieszczam migawki z katalogu. Mi spodobały się w szczególności 2 modele bucików.






A zakupiłam sobie kapcie. Oj czasem bywam jak dziecko. Wybrałam takie z myszka MIKI. Wydaja mi się bardzo słodkie. 






A wieczorem zabrałam się za pieczenie sernika. Opierałam się na przepisie z mojej ulubionej stronki - Kwestia Smaku. klik Przepis troszkę zmodyfikowałam ponieważ zrobiłam 2 kolorowy. Ten na samej gorze z dodatkiem limetki.





A dziś byłam na poszukiwaniach nowych okularów. Wpadły mi w oko Ray Bany model 5279, tylko cena (w sklepie stacjonarnym ok.550 zł) mnie troszkę odstraszyła. Będę je jeszcze próbowała odnaleźć po niższej cenie, zwłaszcza, że na internecie można je kupić taniej.





Kochani miłego końca niedzieli Wam życzę!!!

Do napisania!



3 komentarze :

  1. Serniczek to ja mogę jeść zawsze i wszędzie :)
    Uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak jest słońce to w ogóle inne życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię buty z ccc, sama kupuję i dzieciom też. Są wygodne i nie drogie.
    pozdrawiam , u mnie piękne słonko mam nadzieję , że u Ciebie też

    OdpowiedzUsuń