piątek, 15 marca 2013

kulinarnie...




          Lubię czasem zrobić coś smacznego do jedzenia, delektować się smakiem, zapachem, wyglądem. Ale jestem bardzo praktyczna tzn. raczej lubię szybki efekt gotowania co się sprowadza do tego, że lubię dość szybkie potrawy.

          Kompletnie nie korzystam z żadnych książek kucharskich, choć takowe zawsze mnie przyciągają do siebie w księgarniach. Ale zawsze zadaję sobie pytanie, czy kupię je tylko ze względów graficznych, czy jednak będę z nich korzystała. Odpowiedź jest zawsze jednoznaczna, więc grzecznie odkładam je na półkę :)

          Ale nie myślcie sobie, że jestem tak uzdolniona,że nie potrzebuję żadnych przepisów, inspiracji!

          Otóż zawsze korzystam z internetu. To ON, a raczej kilka stron jest dla mnie jedną wielką książką kucharską.

          Z biegiem czasu będę chciała Wam zaprezentować te strony, które uważam za najfajniejsze, te, na których nigdy się nie zawiodłam :)

          Pewnie nie odkryję przed Wami przez to Ameryki i wielu z Was już je dawno zna, ale może Was te moje recenzje mimo to zainteresują.


Kończę te moją zapowiedz kilkoma zdjęciami moich poczynań kulinarnych.










1 komentarz :