czwartek, 20 czerwca 2013

♥ SALE TIME ♥




Zaczęły się już wyprzedaże. Jedne sklepy już szaleją z przecenami, inne jeszcze się przygotowują. Żeby coś kupić w dobrej cenie, trzeba nie lada wysiłku, wytrwałości i kalkulacji. Taktyka to najlepszy sposób na to jak wykorzystać ten okres w sposób jak najlepszy.





Ja stosuję kilka wskazówek, z którymi chętnie się z Wami podzielę.

  • kupuję rzeczy ponadczasowe, takie które będą modne nie przez 1 sezon ale dłużej
  • szacuje rzeczywisty koszt, tj. oglądam rzecz i nie patrząc na aktualną cenę szacuje jej koszt, ile jestem w stanie za nią zapłacić. Jeśli cena jest za wysoka to po prostu tego nie biorę, no chyba, że na coś "zachoruję"
  • śledzę ceny na stronach internetowych sklepów z 2 względów: 
  1. monitoruję czy cena jakiegoś artykułu zmalała, jeśli na czymś mi zależy
  2. znam aktualną cenę - jest to ważne, ponieważ ceny na metkach w sklepach nie zawsze są aktualizowane, co powoduję ze w rzeczywistości rzeczy są tańsze
  • jeśli w danym sklepie nie ma mojego rozmiaru - kupuję na stronie internetowej danego sklepu z opcją odbioru osobistego, co przeważnie powoduje, że nie płacimy kosztu przesyłki. Odbieramy nasz zamówiony towar w dogodnym dla nas terminie.Mamy też możliwość zwrotu w przypadku jakby nie pasował nam rozmiar bądź krój.
  • jeśli bardzo mi zależy na danej rzeczy to kupuję ja w 1-szej turze w obawie, że do 2-giej po prostu nie dotrwa
  • czasem coś spodoba mi się przed wyprzedażami, jeśli tego koniecznie nie potrzebuję, to czekam na lepszą cenę
 To tyle moich refleksji w temacie przecen w sklepach. Mam nadzieję, że nadchodzący okres przecen będzie owocny dla Was i dla mnie!





Pozdrawiam!







1 komentarz :

  1. W tym roku się ograniczam :) Ale wskazówki na pewno przydatne :D

    OdpowiedzUsuń