niedziela, 4 maja 2014

Prace ogrodowe na balkonie rozpoczęte!

Witajcie!

Jak co roku ( w poprzednim było tak) zabieram się za małe prace ogrodowe na moim balkonie. 

W tym roku postawiłam na zioła, dużo ziół. Wyglądają dekoracyjnie, przepięknie pachną i można je potem całe lato wykorzystywać w kuchni. 
Same pozytywy.
W tym roku zakupiłam gotowe sadzonki na giełdzie kwiatowej, przyznam ze wyhodowanie własnych, sprawia trochę problemu, o czym mogłam się przekonać rok temu.








W IKEI kupiłam piękne bukszpanowe kule, o których już dawno marzyłam!



W starym granatowym nocniku posadziłam bratki, a w białym koszu prześliczne biało-różowe stokrotki.



No i moja półka powoli się zapełnia.



Pozdrawiam!





2 komentarze :

  1. Jestem zachwycona Twoją półeczką/drabinką,jest świetna! Przyznam,że nigdy ziółek na balkonie nie miałam a to zapewne dlatego,że mam dwa ziółka w domu na utrzymaniu hihi Taki żarcik :))) Fakt,zioła przydatna rzecz więc może i ja się skuszą,natomiast w tym roku mam ochotę na truskawki i pomidorki koktajlowe :))
    Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o kulach bukszpanowych...też mam na nie ochotę! :)

      Usuń